اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیمه شدگان صندوق عشایری و روستایی شهرستان دنا درمدار مستمری ‌بگیری+تصاویر

بیمه شدگان صندوق عشایری و روستایی شهرستان دنا درمدار مستمری ‌بگیری قرار گرفتند.

بیمه شدگان صندوق عشایری و روستایی شهرستان دنا درمدار مستمری ‌بگیری+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، فرماندار دنا به همراه ایلخانی بخشدار مرکزی،کریمی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر و فرخیانی مدیر صندوق بیمه اجتماعی دنا و دیگر مسؤولان حکم مستمری بگیری  یکی از بیمه شدگان را با حضور در منزل تقدیم وی کردند.

عبدالحمید پناهی در گفت‌وگو با فارس گفت: دولت برای مردم به خصوص روستانشینان ارزش بسیاری قائل است و امسال هم که از سوی مقام معظم رهبری  سال جهش تولید نامگذاری شده است مردم باید حمایت شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه بعضی از افراد در این قضیه موضوع را درک کردند و برای آینده زندگی خودشان تدابیری اندیشیدند و به سراغ بیمه روستائیان رفتند و با عضویت در این صندوق هم اکنون از مزایای آن برخوردار هستند.

کریمی مدیرعامل صندوق اجتماعی روستائیان گفت: امروز به سراغ یکی از بیمه شدگان خود آمده ایم تا حکم مستمری بگیری وی را تحویل دهیم.

کریمی گفت:کسانی که که دارای شرایط سنی 18 تا 50 سال هستند و در هر نقطه ای از شهرستان دنا سکوت دارند می توانند در صندوق بیمه کشاورزی بیمه شوند و از مزایای بازنشستگی، مستمری بگیری یا بازماندگان برخوردار شوند.

وی عنوان کرد: بیمه روستائیان و عشایر سه کارگزار در شهرستان دنا (در محل بخشداری پاتاوه، روستای توت نده و سی سخت) دارد و آماده ارائه خدمات به جامعه هدف می‌باشد که بیمه شدگان می توانند سالانه حداقل 330 هزار تومان و حداکثر 840 هزار تومان خود را بیمه کنند.

کریمی گفت: این صندوق تسهیلاتی نیز دارد که به مستمری بگیران تعلق می گیرد و با پرداخت وام های قرض الحسنه با مبلغ 3 میلیون تومان از مستمری بگیران خود حمایت می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول